14-Irribarreak daukan poterea

EREMUA: ARRETA ETA KONTZIENTZIA OSOA

-------------------------------------

Aste honetarako Emozioen beste arduradun bat izendatuko dugu gelan.

(Haur Hezkuntzako irakasleek egokitu beharko dute jarduera)

Irribarrak izugarrizko poterea du: saiatu dendan, lagunekin, etxekoekin irribarre egiten eta konturatuko zara nola aldatzen diren. Irribarretsua egoten saiatuko gara, bai ikastolaren barruan bai asteburuan eta autoebaluatuko dugu gure burua (gelako autoebaluaziorako kontrola erantsirik dago behian).

Jarduera osagarriak: Plastikan egin objekturen bat plastilinaz irribarra zuretzat zer den errepresentatzen duena. Objetu hori gorde behar dugu gure mahian, kaxoian, ordenagailuaren pantailan, gelan edo nahi dugun tokian eta noizbehinka aterako dugu gogoratzeko ia ongi ari garen eta zer garrantzitsua den irribartsu egotea (irakasleak gogoratuko die honen garrantzia ez bakarrik aste honetan zehar baizik eta hurrengo trimestrearen zehar eta esango die kontatzeko non duten beraien objetuak).

Komentatuko ditugu 8 birtute hauek ikasleekin eta imprimatu gelako tabloian eta irakasleen gelakoan jartzeko (eta irakasleen artean ere gogoratzeko). Nahi ditugunak gehi ditzakegu, artikulu honetan duzue adibide bat:

Irribar egitearen 8 birtuteak:

Plastikan: gelan sortuko ditugu 8 bikote edo hirukote eta bakoitzari emanen diegu goiko puntu bakoitzaren adierazten ahal duen imagin bat proposatzea. Honekin txartel handi bat eginen dugu eta gelako horman (edo pasilo natean) jarriko dugu denok gogoratzeko horrekin.

Hizkuntzak: Gaztelaniaratuko ditugu goiko 8 esaldiak (bikoteka edo hirunaka) edo ingeleraz jarriko ditugu (edo lagunduko diegu ahozkatzen esaldiak ingeleraz).

Izendatuko dugu arduradun bat, gure autoebaluazioa betetzen lagunduko diguna egunero eta etxera joan baino lehenago betetzen lagunduko diguna.

Astearen bukaeran jasoko dugu eta gordeko dugu gure emozioen karpetan.

Role playing:

3-4 taldeetan jarriko dira eta hainbat esaldi emango dizkiegu. Haien asma ditzakete bestela:

Esaldiak esango ditugu irribarrerik gabe eta gero irribarre batekin desberdintasuna ikusteko. Nabaritzen al dugu?

Informazio osagarria internetetik eskuratua:

“Si crees que tu sonrisa no vale nada, regálala, porque nadie tiene más necesidad de una sonrisa como quien no sabe sonreír.” Resulta que cuando nacemos tenemos la habilidad innata de sonreír. Los niños ciegos recién nacidos son capaces de sonreír por lo que podemos concluir que es algo innato, algo que no se aprende sino algo con lo que se nace de serie, pero parece que lo que estamos aprendiendo es a olvidar a sonreír. Y esa es una virtud que no se debería perder ya que es lo que nos impulsa para seguir viviendo y disfrutando de esta maravillosa vida que siempre sabe como sorprendernos. La sonrisa es la luz de nuestro rostro, ya que nos va a abrir muchas puertas, nos va a permitir conectar mejor con una persona, vamos a causar una mejor impresión y la gente va a mostrar más predisposición a la hora de relacionarse con nosotros. Sonreír con frecuencia te cambiará la vida, mejorará la calidad de tu sistema inmunológico, mejorará tu estado anímico y tu carisma. La sonrisa es la llave maestra para las cerraduras oxidadas. Y te pregunto…¿Sigues sin ganas de querer sonreír? No olvidéis lo importante que es sonreír y mantener una actitud positiva.

1.Las personas que sonríen son más atractivas para los demás.

2.La sonrisa en tus labios suaviza tu tono de voz.

3.La sonrisa puede cambiar tu estado de ánimo.

4.Sonreír libera estrés.

5.Sonreír es saludable, baja la presión arterial y mejora tu sistema inmunológico.

6.Sonreír es más fácil que fruncir el ceño.

7.La sonrisa es un idioma global que todos entendemos.

8.El sonreír te hace sentir más joven.

JARDUERA HAU IKASTURTEAN ZEHAR HAINBAT ASTETAN ERREPIKATUKO DUGU BARNERATZEA (bai ikasleek bai irakasleek) HELBURU DUGULARIK. Hormirudiari begira noizbehinka ikaslei iritzia eskatuko diegu eta beraien nahiago duten puntua auekratu dezaten.